....

När jag vaknade imorse trodde jag att det var söndag, men till min glädje var det bara lördag 😊👍











Efter frukosten drog vi till kottebanan, så L fick springa av sig lite. Det uppskattades, han tyckte det var jätte kul 😃👍
Så det blir fler ggr. Fast nästa gång blir det nog när det är skönare väder, så man kan sitta och fika 😋



I torsdags var min kusin här och hennes yngsta dotter.
Hon är två veckor äldre än Freija.
Det var mysigt och sysslingarna kröp omkring och roade sig.
Nästa gång vi ses kanske dom går 😁hjälp tiden går lite för snabbt, bönan blev 9 månader i veckan.








I torsdagskväll var jag och M på bio, såg Wolf of wallstreet, den var så bra som jag hört. Så det var kul.

Inte så ofta man går på bio, och då är det ju tråkigt om man ser en dålig film, spec när den är tre timmar lång.

Btw en biljett kostar 120kr, helt sjukt!!
Som tur var hade vi gratis biljetter 👍😊

Nu blir det chill, sen burgare och mellon.
En lugn lördag. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Jag sa att den skulle vara åt andra hållet med både Jens och hans syster envisades med att den skulle vara såhär. Helt bombsäkra, så jag satte den så och så rann det ju såklart över. När Elliot var mindre och hade den så satte jag den alltid åt andra hållet, fattar inte varför jag lyssnade på dom där två nu, haha

2014-04-27 @ 21:13:17
URL: http://hannaz.se
Postat av: jennifer

Heej! Åhh vad kul! visst är dom fina?!
Jag har precis gjort ett inlägg med dom viktigaste måtten, men fråga gärna om det är något annat du undrar!:)mvh jennifer

2014-04-28 @ 20:28:56
URL: http://septemberbarnet.vimedbarn.se
Postat av: Hanna Z

Ja jag fick ju veta vad just den kom ifrån, men nu minns jag inte namnet... Iaf fanns dom i Sthlm utan webbutik och mailen verkade inte funka då mitt kom tillbaka. Sen har jag faktiskt inte hittat nåt liknande, alla som har hushyllor verkar ha fyndat dom på loppis/blocket... Vi ska iaf snickra ihop en egen bokhylla till Noomi då vi behöver speciella mått (eller jag har kommit fram till att jag vill ha speciella mått när allt annat är på plats så det ser fint ut, hihi) och om det blir ett hus eller inte vet jag inte än, men Jens säger att det är lätt att göra eget så vi får se :)

2014-04-29 @ 10:45:14
URL: http://hannaz.se
Postat av: Jennifer

Jag har svarat på min blogg ang det du frågade på inlägget som du kommenterade :)

2014-05-13 @ 15:12:27
URL: http://Septemberbarnet.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0