..Tyst i huset.

Nu sover alla utom jag, fick dova en stund på em, riktigt skönt. Men tyvärr är jag inte så jätte trött nu 😕
F vaknade när vi gick upp, så då fick hon ersättning, och så sövde M om henne. Så nu ligger hon och sover igen. Hoppas på en bra natt igen, det är verkligen guld värt.

Ska tydligen bli dåligt väder imorgon, så bävar gör att hå till dagis. Blir nog bilen!
Går knappt att dra vagnen, eftersom det blåser så mkt, blir det drivbildningar, så det tar tvärstopp!

Har köpt några nya lyktor, till v-rummet!  
Då vi äntligen fått arslet ur vagnen och fått upp tavelliter under väggtexten och fått upp en hylla som vi köpte i höstas!!
Blev bra, är nöjd. 





I vår ska jag/vi kosta på att gå till en riktig fotograf och ta bra/roliga kort på barnen! Ser jag fram emot.
Klart det är roligt med egentagna kort, men kan vara kul att ha proffstagna också!

Köpte ett fat fr home idag ich ljuslyktor fr miq. 



Tycker om ljuset som blir av sånna lyktor, som är lite spräckliga, lr vad man ska säga! Är det fattigmansilver det heter, blir osäker. 
Jaja, nu blir det kudden.
⭐️🌙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0