..Sömnlöst i Sörping..

Vilken jävla skitnatt 😕
F vaknade vid halv 1, då fick hon snutta. Men har så lite mjölk kvar nu, att det tar slut på engång. Vid halv två, orkade jag inte mer. Försökte få bort henne, för det ömma så mkt. Eftersom hon har fått två tänder, måste jag ta det försiktigt, är livrädd att hon ska bita mig, som hon råkat göra några ggr 😁

Då blev hon ledsen, men jag kan inte vagga henne till söms, då hon blir helt "galen" när hon känner min närhet. 
Fruktansvärt jobbigt/frustrerande!
Så M fick vagga henne!!
Sen vaknade hon 2:22, 3:33 och 4:44 
Då fick jag nog,så då gick hon snutta på andra bröstet! Funkade kanske 10min, sen var det tomt, och gjorde ont 😢
Vid kvart över 5/5:30 fick jag nog..
Gick upp, då hörde jag att Leo vaknade. Så då gick vi ner. Så M fick sova!

Jag somnade i soffan sen och fick sova några timmar som tur var!
Man blir helt knas psykiskt av detta!
Är så tråkigt, man, lr jag rättare sagt, blir lätt irriterad som tusan. Skit är det!!
Vet inte vad vi ska göra!! 
Får typ lite smått panik när kvällen börjar komma, just för att man vet aldrig hur natten kmr bli! 
Sömnen är så himla viktig!!


Igår kväll var Heléne inne hos oss en sväng på kvällen! Då A o K var hockey.
Blev lite bubbel och babbel 😉😃👍 trevligt, skönt att ha trevliga grannar som man kan ich vill umgås med 😊

Idag åkte vi till Thom och Tina och hälsade på, skönt att komma hemifrån en sväng.
Blev fika och pingis 😊




Nu har Leo sovit ett tag. 
Så blir att gå ner och lägga sig i soffan.
Leta fram lite godis kanske 😊😋



Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh! Känner igen mig så väl i de du skriver, tycker så synd om dig för jag vet hur irriterad, frustrerad och trött man blir! O då har du två kids dessutom, alla styrke kramar till dig. You rock ;-)

2014-01-17 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0