..Sjukstuga.Jobbhelg.Och lite roliga saker..

Förra mån blev jag o Leo magsjuka      😷👎😁😕
Nu mår vi bra. Så hoppas på att vi har fått vårat för det här året!!
Han fick vara hemma hela veckan fr dagis, lika bra!!

Blev Ikea i fredags, där vi handlade till Leo's rum! Han får inredning av fof o morfar i födelsedags present!
Blev kanon bra 😃👍
Snart är vi helt klara med hans rum!
Imorgon ska hyllorna som han fick av morfar upp!!

M jobbade helhelg i helgen. Vi var hemma och tog det lugnt!
På lör kvällen var vi hos kusinernas mormor och firade Lucas som blir fem på torsdag! Trevligt!

Vi åker upp till dom på fre, och firar honom i helgen också!
Blur att hälsa på pappa och dom andra på fre en sväng!! 😊 

Idag har jag fixat med lite små grejer, som man inte tagit tag i.
Gjorde iordning två ramar med barnens ul bild och band från bb.
Blev nöjd 😃


Imorgon ska jag till C och fixa håret. Ska bli skönt att få bli ompysslad lite 😊
Tyvärr börjar jag känna mig lite små febrig och snorig 😷👎 Hoppas på att det inte blir något!!

Natten mellan lör o sön, sov F äntligen hela natten 👍👍 fr typ 22:30-06:00
Även i natt sov hon hela.
Hoppas verkligen att det börjat vända nu, vore så grymt skönt!
Det ända är ju att man själv hår och lägger sig försent 😁 måste bli ändring på. Men är så svårt, vi ser ju på PH, man vill ju inte se i sovrummet, så hon vaknar, därför blir det soffan. Spelar ingen roll om man borstat tänderna innan, kl blir ändå runt 23:30 innan man ligger i sängen!!
Men funderar på att ställa in spjälsängen på prov inne i hennes rum, när det är klart!
Då kanske det går lättare för henne att sova också?!

Nu blir det dusch och en stor kopp te med honung! 
Vill verkligen inte bli sämre!
Har varit tillräckligt med sjuk nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0