..Så tråkig dag..

Natten var som vanligt..
Trött som jag vet inte vad imorse 😕
Sjukt att kroppen fungerar, trots så lite sömn.

Skönt att det finns barnprogram som lockar några minuter.


M jobbade idag, han brukar ju annars vara ledig!! Efter F somnat på morgonen. Så var jag helt slut!!
Stackars Leo, får så dåligt samvete mot honom, är så jäkla tråkig morsa. 😢
Han är verkligen så himla gullig och förstående. 
Som i mån, blev galet tidig morgon då! M jobbade, och efter F somnat vid 8, sa jag till Leo, att nu måste mamma få sova lite, så la mig i ena soffhörnet och han i andra! Sen precis när jag somnat, kmr han och säger att han har bajsat! Typiskt, men sen låg jag och vila tills halv 11 👍😘😃 låg ju inte helt däckad, blev ju lite små väckt ibland, men han var så himla snäll o gullig, kolla på tv och lekte med sina leksaker!! Underbara unge ❤️

Han är inne i en bra period nu. Pratet har verkligen börjat komma igång. 
Vi förstår iaf vad han säger, huvudsaken det! 

Sa det till M att nu måste vi verkligen njuta av den här tiden, för snart kmr nästa trots period 😁

Leo fr ikväll, när han skulle bada i F:s balja 😂👍😘 


Är så lätt att man glömmer leva i nuet, har jätte svårt att "fånga dagen". Känner mig stressad över en del saker,
Och det gör att jag inte riktigt njuter av det som är här och nu på något sett!!
Blir trött på mig själv!!


Har fixat klart med Leo's födelsedags presenter. Om 1mån fyller han TRE år.
Helt galet! Tiden går verkligen så himla fort!
Har verkligen varit en rolig,jobbig och utmattande tid! Men självklart helt underbar. Man har verkligen satt sig själv på prövning många gånger.
Men en sak som känns så himla skönt, är att M och min relation är starkare än någonsin. 👊
Det är verkligen ett mandomsprov för relationen att ha barn. 
Men vi har verkligen blivit ett grymt team.
Finns inte ord för hur mycket han betyder för mig. 
Allt han gör för mig och barnen.
Han är min vardagshjälte
Han är min själsfrände. ❤️


Som sagt, har fixat klart med L presenter. 
Känner mig nöjd, hade velat ge han en ssk till. Men det gick tyvärr inte att beställa 😢 Men han överlever 😃

Han får en lekstuga i plast av oss! Köpte en på rean i höstas. Men den kmr inte upp förrens till våren.

Sen får han en morgonrock, brandmanshjälm (oxå köpt för länge sen). Kylväska från Skiphop. En fotbollslampa till hans nya rum. Sofia prinsessan figurer och blunder som gossedjur. Den kanske F får, men var bara tvungen att klicka hem den. Älskar blunder 😊


Så nu är det bara att börja planera kalas 👍 

Nej, dags att sova. Somnade i soffan förut efter maten, skönt men inte värt nu😕 M lyckades söva F och lägga henne i sin säng. Guld värt, då hon gärna ligger så nära mig som möjligt 😩 så jag inte kan röra mig!! Hoppas hon sover hela natten nu. Vore ju skönt att få bli överraskad imorgon bitti 😃

Sov gott**





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0