..Egentid..

Imorse blev det tidigt, då jag jobbade på clubfrukosten i stan. 
Roligt som vanligt, har så himla fina jobbarkompisar både i stan och i Mirum.
Dom får en verkligen att känna sig välkommen och saknad. ❤️😘

Efter jag jobbat, gjorde jag några ärenden på stan! Lika bra att passa på, har aldrig ork att åka in dit annars!!

F hade sovit till kl nio, sömntuta. Varför kan hon inte göra det när vi är själva hemma? Eller iofs igår blev det stressigt, då vi vaknade 8:20 och Leo skulle vara på dagis kl nio! Som tur var, var M hemma!! Vad är oddsen på den liksom 😜👍 
Men då hade hon fått mat vid fem, igår/natt så åt hon vid tolv och sov till kl nio! Så förhoppningsvis kanske det börjar vända nu, vore inte helt fel!
Blev pulka till dagis igår, skapligt träningspass, helt slut var jag, plus stressad eftersom vi var sena! 
Leo var nöjd,  
och det var huvudsaken 😊


Nu är vi nästan klara med F rum. 
Är så himla nöjd 😃😊👍 blir så fint.
Hon fick så mkt fina doppresenter, som äntligen fårnkomma upp!
Älskar små detaljer.
Hon heter Joy Stjärnöga i andranamn, tycker det är underbara namn och kombination med Freija blev perfekt!
Är så glad att M gick med på dom namnen. 
Iaf i somras hade home ett ljus där det stod Joy på, och vad det betyder, så det köpte jag, såklart 😉
Nu står det bredvid hennes ul bild.
Fin och lite annorlunda detalj.


Sparbössan, Tingelingdockan fick hon i doppresent.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0