..Effektiv dag..

Vad skönt det känns när kvällen kmr & man vet/känner att man fått ut något av dagen!

Efter jag lämnat L på dagis blev det lite småfix hemma, var rätt trött då F vaknade runt 02:15, och åt lite! Ersättning, då jag äntligen har blivit amningsfri 👍 nu äntligen tar hon flaskan bra och det bästa är att jag kan ge henne den, utan att hon ska flippa och gå banans! 

Fixade iordning det sista i L rum.
Blev super nöjd! 
Leo verkar med gilla det 😊👍
Känns dock som om han gick från 2 år till 10, då vi valde att köpa ett skrivbord åt honom istl för ett till lågt bord!



Sen blev det date, med min fina vän Emma. Dom har äntligen flyttat in i sitt hus, är så himla glad för deras skull 😊

På em blev det rätt lugnt, innan vi åkte och hämtade M.

Nu ikväll har jag börjat fixa med F rum.
Blir också jätte bra.
Ååå det är så kul med inredning, synd bara att man inte är händigare och har en fetare plånbok!


En liten Sneak peak.
Vi behöll stjärnan som L hade, och målade den lila.
Hon heter ju Stjärnöga i andranamn, så tyckte verkligen att det passa ⭐️💜

Imorgon åker vi och upp till Örsundsbro, för att hälsa på pappa ❤️ 
Har inte träffat honom sen F döptes, som var i början av nov.
Då han blev dålig vid jul, när vi skulle ha setts! Så det ska verkligen bli jätte roligt att ses 😃
Sen åker vi vidare till Storvreta och spenderar helgen hos M brorsa med familj. Ska bli jätte kul att träffa alla!

Nattinatt. 🌙⭐️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0