..Du fattas mig..

Igår var det 12år sen min fina, underbara morfar gick bort och lämnade ett stort hål i mitt hjärta ❤️

Kommer aldrig glömma den kvällen,minns det som igår.
Telefonsamtalet från mormor, jag visste direkt!! Även fast jag inte ville veta!!
Paniken, chocken, kaoset..
Tidningsrubrikerna! Nyhetsinslagen.
Artiklarna, att se honom igen, höra hans röst. Fast ändå veta att man aldrig skulle få se eller höra honom igen.

Skulle så gärna vilja träffa honom igen, att han skulle få träffa mina barn och min underbara M. 
Få se Leo spela fotboll. Han skulle bli imponerad, det vet jag. Men samtidigt skulle han rätta honom, att gör inte så där, gör så här. 
Han skulle aldrig låsas släppa in ett mål bara för att han är ett barn. 
Han skulle minsann inte få vinna på fusk 😝  

Du fattas mig, men jag vet att vi ses någon dag. 
Då ska vi äta godis och spela fia med knuff 😊 och så ska vi dricka kaffe och äta ryskbanantårta till. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0