....

Nu har min underbara Leo fyllt TRE. 
Helt galet, vad tiden går fort.
Minns den där natten/morgonen som om det var igår, när han "kom" till oss.
Vilken underbar liten/stor kille det blivit.
Envis till tusen, men verkligen ett hjärta av guld. Otroligt att en dån liten människa kan uttrycka, visa och ge så mkt kärlek ❤️ 
Åååå vad jag älskar den ungen alltså!



Har varit kalas hela helgen. 
Dock lite mindre än vad som var tänkt från början, pga av sjukdom!
Tur att han är så liten ff att han inte fattar! När vissa personer inte tänker före dom gör vissa grejor!!!

Men det blev en jätte bra födelsedag ändå, han verkade nöjd 😊 och det är huvudsaken 

Idag blev det barnkalas för kompisarna 😃👍 High life på
sockerhöga barn!
Han fick så mkt fint.
Han har verkligen fått massor av fint, den gör helgen. Så nu får vi snart bygga ut 😉

Glasstårta på födelsedagen 😋

Prinsesstårta idag med 
Jake o piraterna 👍


Kör lite efterfestsfika 
När gästerna gått 😊

Freija och Valter 😘

Nu i veckan blir det lite jobb, ska bli roligt, men får alltid lite ångest dagen innan, att jag ska kommit av mig. Men sen när man väl är där, känns det som man aldrig varit ledig.
Det ända som är negativt är att man har inte riktigt koll på sortimentet. 
Men det brukar lösa sig bra ändå,
När man har gulliga kollegor som hjälper till och uppdaterar än 👍👍

Nu blir det kudden.
Känner mig lite sliten, då det gått i 200 några dagar nu!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0