..Torsdag..

Veckorna går så fort, imorgon är det en vecka sen vi åkte upp till Örsundsbro och Storvreta.
 
Ihelgen blir det lugnt, träffa Bumbi och Annica en sväng på lördag och på söndag jobba M,
så då kommer mamma ner en sväng ochh änger lite med oss.
 
Idag har Leo vart på dagis, men nu är han hemma. Zou börjar snart så då har jag en kvart av lugn och ro ;)

Ikväll ska jag börja köra box med J, herregud så död min kropp kommer vara imorgon. Ska jobba några timmar imorgon också, får se hur det kommer gå :/
 
Men nu är det dags att trimma upp kroppen och få bort den där degklumpen på magen :(
Vill inte ha fler barn, så då känns det ju som om jag inte har någon återvändå ;)
 
Har köpt en månad med pt online, via Olga Rönnberg, som startar den 25sep.
Har höga förväntningar på det, så jag hoppas verkligen det är bra och värt pengarna.
Men efter alla reccensioner jag har läst så värkar det ju som det, dock kommer ju inget till en gratis,
så jag är beredd på att det kommer vara sjukt jobbigt!!

Ska ju försöka komma igång med bloggningen igen, så jag kanske kommer dela med mig av det här.
 
Värkar som Leo börjar bli sjuk :( Han är hängig och ligger i soffan och tar det lugnt.
Han vill inte köra fotboll, har inte ens nämnt det när han kom hem, så något fel är det!
Hoppas bara det är lite snuva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0