..Kan inte sova..

Så irriterande, har legat i sängen sen innan kl 22, men kan inte sova. 

Igår körde jag box med J, kul men jobbigt. Känner verkligen att kroppen är sliten :( så nu ska jag ge mig tusan på att träna upp den!! Även fast jag körde så mkt dom jag orkade, har jag inte haft så himla mkt träningsvärk idag, kanske kmr imorgon?! 

I fm var jag och Freija på öf, då Leo är lire hängig, vet inte riktigt vad det är med honom!! Kul träffade lite roligt folk 😃👍😊

I em/kväll har jag jobbat några timmar. Kul som vanligt 😊

Imorgon blir set fix och styr här hemma, hoppas att jag o h M orkar göra ordning ett litet projekt som jag inte hunnit ta tag i. Bilder kmr!!

Nej om man skulle försöka dov lite, innan pluttis vaknar för lite nattkrubb! 

Natti natt 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0