..workday..

Jobbat några timmar idag! Love it 😃👍 
Är så skönt att det går så bra med F också! Då gör det verkligen inget om man är borta några timmar. Nu har vi börjat med lite mat oxå, så då vet man att hon verkligen klarar sig!


Imorgon är jag ledig ✌ då blir det lång promenad, hoppas vädret är bra. Man blir ju mer motiverad då!
Har morffat i mig alldeles för mkt onyttigt gott i två dagar nu, så imorgon är det noll tolerans 😁😩

Ska luncha med Jossan oxå, alldeles för länge sen sist, som vanligt! Konstigt det där! Spelar ingen roll att man bor nära varandra! 
 
Idag har vi fixat lite med utemöblerna, jösses vad saker! Tur vi inte har större uteplatser!! 
Han klippa M & L också.
Efter mycket nej mamma och lite krokodil tårar blev det rätt bra!
Kan ju inte gärna muta honom med en klubba, då han inte äter godis. Vilket jag är mkt stolt över att han inte gör 😊👍
Eftersom både M och jag är två alldeles för stora gottegrisar 😁👎




Härom dagen kom grannen in med en hoppgunga till F, kul som tusan, tills brorsan kom och skulle lägga sig i!!!
Stackars barn, hon får aldrig vara ifred!!!
Han ska mest hela tiden pussa pilla ja bara vara just precis i hennes ansikte 24/7. Tur att han är på dagis ibland, så hon kan få andas!!




Men samtidigt märker man ju att hon mer och mer tycker han är så rolig, underbart att se. Att två så små kan ge varandra så mkt kärlek och lycka, det är verkligen så äkta nu också i den här åldern! Man blir lycklig inombords!
Hoppas verkligen det fortsätter, att dom kmr ha stor glädje av varandra i framtiden och att dom kmr kunna finnas där för varandra ❤❤

Nu ska jag sova. 



Bästa!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0