..vilken jääääävla dag..

Är helt slut, då dagen började i kaos!!
Gick upp med F vid halv 6, då hon vakna till efter hon hade ätit, snark 💤
Blev en dusch och sen fick hon ligga i gymet, vilket hon gillar 👍😊 ibland.


Upp till öf och ta kort.
Gick åt helvete 😩😥😫
Leo ville absolut inte, han var verkligen på sitt värsta humör 😕😥
Dumpa honom på dagis, sen åkte jag och F hem och bara va!! 
Blev så himla depp av morgonen, så hade inte lust med något. 

Känns som han är inne i en trots period
igen, hade hoppats att den var över.
Har varit bra nu i någon månad!!

Som tur var hämta M honom efter dagis! Han är bäst min M ❤ 
Han är min människa!

Kunde somna en stund när jag la F, så det var riktigt skönt och välbehövligt!! 

Imorgon åker M på den årliga höstresan till Tyskland! Han ska få handla hem lite goda rödvins flarror till mig 😊 🍷

Vad det blåser ute då 😳 är verkligen storm! Mysigt tycker jag. Men bara om man kan vara inne!

Nu ska jag försöka sova, man vet aldrig hur natten blir 💤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0