..Tiden bara försvinner..

Bloggar nästan varje dag, i huvudet. Men har aldirg tid eller så glöms det bort
att faktiskt sätta sig ner och skriva.
Men nu ska jag ta mig lite tid :)
 
Vart på me and i party idag. Har aldrig varit på det förut, det var trevligt.
köpte en mössa till Leo och en onepice till Freija.
Fanns ju massor av fina kläder. Men känner att när jag handlat massa fint hinner man aldrig använda det :(
På dagis blir det bara förstört, så det känns som om jag kan lika bra handla hm kläder och sen slänga det om det blir fläckar eller går sönder.
Har rensat en del av Leo's kläder som jag hade tänkt att spara,
men alltså han kommer ju inte vilja använda det sen när han får barn.
Sjlävklart har jag sparat några plagg. Men det är bara några godbitar,
som jag verkligen inte kan göra mig av med :)
 
Så nu ligger det ute en del på tradera och det andra skänks bort.
Alltid gör man någon lycklig ;))
 
 
M har jobbat idag och barnen vaknade tidigt. Så imorse runt kvart över nio gick vi ut på promenad!
Gick ca 8km :) dragandes på nästan 18kg eller ja mer iofs vagnen väger ju en del. Skönt var det! Men rumpa kommer ha ont imorgon!!
Var ju inte direkt någon raksträcka jag gick!!
Höll på att avlida när jag skulle gå upp för backen till sok stugan. Den är lång och halv brant, en riktig mördarbacke.
Men upp kom jag, efter jäkligt mycket flås!!
 
Var så himla vackert uppe vid kanalen. Naturen är verkligen så himla vacker ibland.
 
 
 
Ifredags var vi uppe på öf hela familjen. M hade sin debut där förra veckan :))
Vet inte alls hur det är på andra öf:s men tycker den här i Sörping är så himla bra. Dom har bra personal, och mycket saker som barnen kan leka med eller pyssla med. Ja den är kanon helt enkelt. Plus att dom anordnar en massa för barnen också. Ja bara massor av tummen upp för den :))
 
 
Leo och M åkte bla bil och Leo ringde Fegge och Micke-Bumbi (han förstår inte att det är samma person :)) )
Även M fick prata med dom :) Han är så himla rolig. Han förgyller verkligen våra dagar.
 
Sen har han ju tyvärr värsta humöret också :((
Igår hade dom barndag på Djurbergs, med ponnyridning, korvgrillning och så hade dom en clown där som gjorde roliga ballonger till barnen. Ja men mitt inne på djurbergs fick L värsta jävla mongo utbrottet :///
Det går inte att få kontakt med honom, han blir helt galen och bara skriker och sparkar!!
Så det är så skönt när man ser andra barn som beter sig likadant. För då får man ändå som någon bekräftelse på att han är normal.. Haha låter kanske lite hårt, men ibland undrar man alltså.
Han bara förvandlas till värsta djävulsungen..
 
Freija bara växer, även fast hon är "liten" eller nätt säger man väl. Hon följer sin kurva bra.
Så det känns skönt.  hon blir 5månader nu den 26:e. Tiden går verkligen fort.
man märker att hon börjar bli mer och mer med nu och hur hon tycker Leo är så rolig, hon ser verkligen upp till honom redan nu. Han är ju fortfarande världens snällaste storebror, ska pussas och kramas helst hela tiden. Det blir ju tyvärr ett minus med, då han inte fattar att hon kansek inte alltod vill ha 20 pussar på raken.
Men men han kunde ju slå henne, så bäst att njuta :)) För snart börjar det, och då har man väl tyvärr glömt allt det gulliga. Uch så negativ jag låter. Men det känns som det ibland, att man kommer inte ihåg det bra/roliga.
 
 
Freija har börjat äta lite mat nu, och än så länge går det bra :)
Har fått låna en bumbo, och den är ju kanon att bara kunna sätta upp henne på bordet!
 
 
Nej nu ska jag ta och gå och lägga mig. Är så himla trött och man vet aldrig när Freija vaknar.
hon har nämligen börjat böka så himla mycket på nätterna! Så sömnbristen är på topp!
Vissa dagar känner jag mig som en vandrande zoombie :( men men kunde ju varit värre.
Kunde ju haft två!! måste se det possitiva!!
 
Avslutar med en rolig bild :)))
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0