..känner mig full..

Alltså vilken jävla natt, är så trött att jag känner mig berusad!!

Vi gick och la oss alldeles för sent, som vanligt 😁👎 Att man aldrig lär sig!

Vid halv 4 vaknade F åt, och gjorde 2:an. Upp och byta, vem blir piggast i stan, jo självklart F. Suck.
Låg och pratade och sparka och ja gud vet allt!!

M gick ner med henne, men då började hon skrika, så orkade inte ligga och lyssna på hur det eskalerade, så gick ner och la mig i soffan. Hon fick lite ner mat och somnade! 
Själv ligger man ju som hej kom hjälp, så höll på att ramla ur soffan. Då vaknade hon ju självklart!!

Sen var det morgon.. 
Puh, man vet att man lever alltså!

 Kunde sova en halvtimma efter jag lämnat Leo iaf. Sen var det någon som var pigg och ville ha uppmärksamhet!

Blev lunch med Jossan idag 
Bra prat som vanligt. Bra vän det där ❤️

Nu ligger jag och söver F. Hoppas hon inte vaknar bär jag lägger över henne sen!

Leo sov inte på dagis idag, men han höll på att somna vid middagen istl. 
Igår sov han fem min Max och då gick det jätte lätt att söva honom på kvällen.
1tim som man tycker är kort tid, tog en kvart!!!! 


Nybadad pluttis för ett tag sen. 
Hittade lite bilder i M:s mobil som
han har tagit. Kul.

Hitta den hör ifrån i somras 😆
Bra att man har koll liksom 😉





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0