..Höst..

Ja nu är den verkligen här. 
Allt har sin charm.

Ikväll blir det jobb, inventering. Kul att jobba. Tyvärr är jag så trött 😩 
Men blir nog bra, när jag väl kmr dit och man kmr igång.

Imorgon är M ledig 😊👍 Blir att åka till stan och fixa lite saker! 

Måste börja planera upp allt till dopet också, är inte långt kvar nu, veckorna och helgerna går så fort!!

Snart får vi känna sommarvärmen också, känns inte helt fel en regnig grå dag som denna!! 😎☀

Har rensat bland Freijas kläder. Bye bye stl 56 😥 sorgligt på något sett, nu har hon liksom vuxit ur det där allra minsta..
På lördag blir hon 5 månader, helt galet känns det. Tiden går verkligen så fort. Spec. när man har hoppat in och jobbat lite också. Då känns det som om hon nästan vore ännu större!! 

Har försökt söva F nu, 

Detta skrev jag igår, men glömde publicera!
Var lite mkt där ett tag 😳

Nu är det iaf onsdagsmorgon och M är ledig och har fått sovmorgon.
Det är han verkligen värd ❤
Är galet trött, men blir bra sen när man kmr igång.
Körde inventering på jobbet igår, var helt slut när jag skulle iväg, men det gick kanon. 
Men kunde inte somna förenas 1 tiden! 
Så inte så konstigt att man är trött när man inte får sova en hel natt utan att bli avbruten! 

Nu blir det att göra frukost och starta denna dagen, så vi hinner med det som står på listan!

Tråkigt inlägg utan bilder. Men skriver från paddan och har inga roliga bilder på den!

Ha en bra dag** 😊👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0