........

Livet, att det ska vara så svårt att leva.

Men har börjat inse att man kan fan inte vara alla till lags och alltid behöva tänka på vad alla andra ska tycka och tänka.
Att man inte ska trampa vissa på tårna.
Att mina åsikter och känslor inte spelar lika stor roll.

Det är fanimej slut på det nu!!
Har gjort det så många år.
Vad får man för det-inte ett jävla skit.
Man är aldrig tillräcklig bra,snäll, hjälpsam, omtänksam....
 Ja vad den nu är.
Är trött på det här nu. 
När ska jag få börja leva mitt liv???
Har skaffat nytt liv nu..
Måste kunna orka att finnas där för dom.
Mina underbara hjärtan.
Jag vill lära dom allt jag kan. Låta dom göra allt jag aldrig fick.
Finnas där för dom.

Jag måste orka,
Våga....
Det kommer bli bra.
Har mina hjärtan, dom är mitt allt mina tre.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0