..Egentid.,

Idag ska jag in till stan och så ska bästa Chamo fixa mitt hår. Ska bli otroligt skönt. Få bli lite ompysslad 😊

Brr vad kallt det var idag då, nu börjas det. 
F och jag är vakna, hörde Leo hosta,
Så han vaknar nog också snart.
M får lite sovmorgon 😘

I måndags var prästen här och hälsade på inför lördag.
Hon är så himla underbar och rolig, inte alls så prästig!!
Hon är föräldrar ledig, men ville/kunde ta dopet ändå, känns jätte kul.
Då hon döpte Leo.
Så jag hoppas det blir bra på lördag och att Leo inte får något utbrott. 😁

Nu är Leo vaken och bjuder på pizza frukost medans vi ser på djungelhjul.

Man hinner en massa när man går upp tidigt.
Hat hunnit göra oordning mig, käkat frulle. Tvättat en maskin. 
Något positivt med dom här ruggit tidiga mornarna!!

Nu blir det blöjbyte och sen matning av F innan jag åker.

Ha en kanon dag vänner 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0