..Det är inte lätt när det är svårt..

Varit ute i Åby en sväng ich firat mamma, som fyller år idag.

Känner verkligen ingen som helst längtan till att flytta tillbaka dit. 
Många gör ju det.
Trivs så himla bra i Söderköping.
Hoppas verkligen det kmr vara bra för L o F att växa upp här.
Man har ju hört mkt prat om droger och annat skit. Men känns som sånt finns överallt, inget man tyvärr direkt kan skydda sina barn ifrån!!!

På vägen hem gallskrek F, L tok däcka på en gång.
Men F skrek och skrek. Fattar verkligen inte hur han kunde sova. Men han var trött 💤😘
När vi kom till tallbacken gav jag F lite vatten, då tystande hon. Vad man ångrar att man inte kom på det liiiiite tidigare 😁😜👏
Skapligt genomsvett hon var då, lilla plutten. Galet vad dom kam skrika alltså. Sinnes....


Nöjd tjej ❤️

Ibland vill jag bara käka upp henne, låter ju galet groteskt egentligen. Men hon är bara för jäkla söt... Ibland 😉 med Dumbo/Toker öronen och ja allt liksom.

Kan inte riktigt fatta att hon är min. En del av mig. Jag har gjort henne, galet knasigt, blir överväldigad ibland.
 

 En aning svettig efter bilresan.
Nu är hon nybadad och sover gott i sängen.

Leo har också somnat, han ligger här bredvid och sussar gott 😘

Imorgon kmr bästa prästen hit, inför lördagen, då F ska döpas.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0