..Slut..

Min kropp är trött nu, ännu en heldag är till ända! Imorn blir det en kortdag och på torsdag kör vi ett långpass igen, men sen är jag ledig ett par dagar!!

På lördag blir det Åby för att träffa tjocka släkten, ska bli trevligt, då vi inte setts sen efter jul någon gång!!

Men blir en lugn påsk, fof åker till M:s brorsa, och M jobbar på sön! Men ska bli så skönt att slippa allt fläng hit och dit! Även om det självklart är kul att träffas och umgås!! Men nu har det vart så mkt ett tag, med jobb och vi har vart sjuka, plus att jag känner mig som en flodhäst!! Så det ska bli skönt att slippa stressa!!

Möttes av en härlig syn när man kom till jobbet imorse! Tack för det Sverigekontoret :))

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0