....

Alltså min näsa slutar inte att rinna, snyter mig hela tiden känns det som..
Nu sover F igen, Leo och jag sitter och kollar på Djungelhjul, men snart blir det mat.
 
M jobbar till 19 idag, då på tisdagar lämnar och hämtar han L, riktigt skönt.
Sånär han hämtar L kmr han hem och käkar lunch. Det är mysigt på något sett, och uppskattas av både mig och Leo, då får han lite tid med M, då han offtast gått och lagt sig när M kommer hem.
 
Efter Freija vaknat förut, så käkade hon, sen blev det promenad till Ica för att hämta ut paket och handla lite.
Har bytt till sittdelen nu och i julklapp av morfar fick hon en åkpåse, så nu kan vi använda den.
Hon verkade trivas med att sitta upp, men var rätt trött när vi var på väg hem, mkt intryck!!!!
 
 
Med posten idag kom det en julklapp från jobbet. Ett p-kort på 100kr. Nice 👍😃 väldigt generöst. Fick det i sommar present oxå, är ju inte fast på hm, men ändå får man present. Väldigt snällt.
Är ju ex antal anställda på hm, tänk att dom ger 100kr till alla, 2ggr om året. Det blir en del.
Nu kanske inte 100kr är så mkt, men hellre det än någon ful lr konstig grej som man inte vill ha.
Ett p-kort kmr ju alltid till användning liksom 😊
 
 
 
Imorgon var visst M ledig, trodde han skulle jobba. Men han jobbar hela helgen,
ja han är bara ledig julafton och juldagen och sen börjar han tidigt på annandagen igen.
Så imorgon ska vi in till ToysRus och handla julklappar till kusinerna.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0