..Vinden har vänt??!!..

Jag hoppas verkligen det. Nu är det fan min tur.
Hoppas verkligen på det här, och tror det kommer bli bra, (känns som det iaf).
Har haft sådan otur den senaste tiden.
Men nu tusan ska det väl gå vägen.

Har ialla fall världen bästa MAN som stöttar mig.
Tack för att du ALLTID finns där för mig ♥


Blev lunch på Thaien med PG idag, oj så gott det var (som alltid iofs) och mätt som en plätt vart jag.
Håller på att rensa i garderoberna och fixar, föröker slänga massa kläder, det går väl så där :(
Men en liten hög blir det iaf.
Konstigt med vissa kläder, har inte använt dom på flera säsonger, men kan ända inte släppa dom!

Städa ute förådet igår iaf, blev mkt bra, slängde faktisgt lite också ;)

Ska försöka ta tag i det andra förådet idag, när M kommer hem.
Är lite svårt att göra det när man är själv med Leo.

Som det ser ut nu kommer jag och M ha vecka 30 ledigt ihop. Hoppas på att hitta en sista minuten då. Helst vill jag till någon grekisk ö, men vi får väl se.

Ihelgen har våra underbara vänner Nirre och Robban hjälpt oss att bygga en grind, blev hur bra som helst :)
Så nu kan lillskrutt springa omkring utan att man ska vara orolig att han ska bli påkörd!!
Eftersom vissa kör som galningar inne på området :(


Nu kallar plikten, plutt har vaknat, dax för mellis och sen blir det att bege sig bort till willys för lite handling och hämta hem M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0