..pause..

Redan inne i Juli, känns konstigt, då vädret är som de är!

 

Jobbar och står i, älskart ;))så himla roligt!

Finns lixom ALLTID något göra, det är mer så att tiden inte räcker till, en aning frustrerande!

 

Mange jobbar en vecka till, sen går han på semester i tre veckor. Efter de börjar L på dagis. Så himla fort de går! Vi fick dagisplats där vi ville också, så det känns kanon :)) Har en del kompisar som har sina barn där och dom är nöjda, så det känns bra :)

Idag har vi vart på 2-års kalas för underbara Enya. Leo vart hög på socker och levde livet ;) han och tre tjejer, så han var i sitt esse ;)

V30 är jag ledig, så de blir en sväng upp till pappsen och syrran och brorsan :) blir även en sväng förbi M:s brorsa och fru. Dom är barnfria, så då blir de bara en unge att hålla koll på ;) Vi hade tänkt att ta en sista minuten, men de är ju så galet varmt, så de kanske blir nått i senare i höst istl.

Men vi är lite sugna på att ta en fotbollsresa till England! (utan barn då). Svärfar fyller nämligen 60 i slutet av sep. så de skulle vara grymt kul. Shopping och fotboll :)) Vore så himla kul att se en pl match, stämningen är lite maffigare än vad vikinga vallen levererar ;)) Men vi får så om de blir av, annars kanske de bara blir med svågern och svägerskan.

Imorn är jag ledig! På kvällen blir de aw med bästa Twilfit brudarna :)) de ser jag fram emot.

Sen blir de jobb resten av veckan, lr jag är ledig helgen. Hoppas på lite bra väder då, tack. Kanske blir en sväng till djurparken?! Vi har ju ff inte hunnit dit.

Lite blandade instagram bilder! Joyamma heter jag där.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Igår såg vi på den här filmen, helt ok :) 3,5-4/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0