..Lååååång dag..

Var galet trött när klockan ringde i morse, snoza ex antal ggr. Men upp kom jag :) Leo sov i din säng inatt, men är så van att brukar sova hos oss, att jag vakna låg jag på kanten och tryckte iaf. Igår var jag ute och käka med Twilfit brudarna. Riktigt trevligt :) Så himla Goa brudar <3 Vi var på Hugos, blev planka.. Ruggigt god spec. Såsen ;) Idag har jag fixat med underkläds rean. Har fått ansvar över den eftersom hon som brukar ha se området är på sem. De e grymt kul, då jag har fria händer :) Men även fat jag fixa med den nästan hela dan -2tim så hann jag ändå inte klart, lr jo med rean. Men inte allt annat jag ville styra med.. Grrrrr frustrerande. Ända jobbet sär jag känner att jag verkligen vill jobba över!! Imorn blir de kort dag, skönt. Sovmorgon får jag också, M är ledig då blir de mys frulle :) På kvällen blir de kanske aw med jobbet. Får se om jag orkar åka in igen och om de regnar lr inte!! Leo är så himla rolig :) han dansar så fort han hör musik. Han har värsta gryma stilen ;) rullar på höfterna och har sig ;) han var i sitt esse ikväll när allsången gick. Så fort musiken är slut applåderar han. Väluppfostrad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0