..Den där krukan på huvudet..

Har precis kommit hem från en underbar lunch med bästa Pernilla :)
Blev på Thai:en idag. Fläskfile wok, mums fillibabba var det.
Kommer nog överleva thailandsresan :P



Blev en sväng till Hemköp eferåt, dyngsur när jag kom hem.
Leo sover nap nu, skönt skönt!


Igår började afron igen. Blev premiär för mig. Sjukt kul, känns lite idag, inte så farligt, lär ju vara värre imorgon!
PG och jag ska ut och gå ikväll.

Imorgon ska Leo ta sitt 1års vac, hoppas på att det går lika bra som dom andra gångerna!
Vi tar det tidigare, eftersom Leo måste vacineras innan vi åker till Thailnad, så inte vac slår ut varandra!

Förra fredagen var vi hemma hos min moster o morbror. Försenat 50:års firande av min fina moster.
Blev bjudna på sjukt god mat. En Italiensk sallad.



Sen gjorde min morbror en supergod drink, som han själv hade exprementerat ihop.



I lördags var vi hos mamma och åt gott.
Skönt att slippa laga mat :P
Till efterrätt fick vi after eight glass som hon gjort själv.
Otroligt gott ska ni veta ;)




Iveckan har vi vart på öf. Dom hade julgransplundring i tisdags. Efteråt hade dom fiskdamm, Leo fick en lite bil.
Tyckte jag var snällt :)

Idag ska jag försöka hinna städa bort julen HELT, har börjat, men senhar jag inte orkat :(
Men nu är jag trött på att det ser ut som "hej kom och hjälp" här hemma.

Ihelgen blir det dop på lördag. Ser fram emot smörgåstårtan :)
Sen på kvällen ska vi hem till Jessie, Anders och Enya. Nice nice.

Nej dax att vika iordning lite tvätt och börja fixa, så jag inte segar ihop!!



Kommentarer
Postat av: Anna

heeej. Nu ska jag försöka mig på det här med blogg. Får se hur det går ;D

2012-01-13 @ 21:57:17
URL: http://pimsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0