..20120129..

Jaha så var den här helgen också förbi snart.

I fredags var jag ledig. Jag och Leo var uppe på öf en sväng, var inte alls så mkt folk, ganska skönt :)
Sen hem och fixa lite inför lördagen.

På kvällen skjussa vi in PG till stan.

Igår blev det jobb, tyvärr var det ganska lugnt på stan :( Men jobba med Madde så tiden gick fort ändå.
Sen fort hem och fixa inför Jossan, Fredrik och E-L skulle komma.

Blev att grilla, mums vad gott det blev.
Har kommit på en egen marinad, som är jätte god :)

Dom åkte runt elva tror jag alla var lite halv sega.

Idag sega vi, Mange var inte så pigg imorse ;)
Runt lunch åkte vi upp till M:s föräldrar.
M hjälpte sin pappa nere i källaren, dom håller på att göra om där.
Jag och Leo chilla.

Så fick vi mat där :) Alltid nice!

Beställde en vagn till Leo idag. En sulky, som vi ska ha med oss på semestern.
Den kmr här ifrån.

Är ju verkligen en djungel när man ska leta vagn.
Men vi har ju våran bra från Emmaljunga. Men den blir så knölig att ta med sig.
Har inte hittat någon bra begangnad heller.
Så det fick bli den här, den värka bra!
Är flera olika lägen, så han kan sova plus att det var ett stort fack längs ner så man kan stoppa i grejer där!
Så de blir nog bra :)




Ikväll börjar en ny serie på tv 3 kl 21.00 Firman

Imorgon börjar Familjen Annorlunda :)

Nej nu ska jag göra våfflor :))
Sen ska jag ducha och krypa ner i sängen, skapligt hade jag tänkt.
Imorgon blir det jobb en kortis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0