..Underbart..

Jag somna till slut :) Dock har jag sovit skit inatt, men jag somna iaf :)

Den här dagen har vart så himla bra, trots sömnbristen.
När M kom hem vid ett käkade vi lite lunch, sen åkte vi in till stan för att fixa lite grejer.
Skönt att ha det gjort.

Nu sitter jag i soffan och tar igen mig efter en uppfriskande pw med bästa PG :)
Mkt planer med både det ena och de andra :)
Ser fram emot lördag, då ska hon komma till oss.
Blir taco, mellon och vino :)
Perfekt lördag med dom bästa helt enkelt ♥

På lördag ska jag ÄNTLIGEN jobba :)
Eftersom jag blev sjuk förra veckan, har jag inte jobbat på ett tag :(
Så känner mig riktigt taggad, skönt också att inte behöva stänga eller öppna :)

M har fått fnatt, han är ute och springer. Fatta att han väljer bort fotboll, för att ist ut och springa..
Vad händer med min karl!!!!?? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0