..Sova vore väldigt skönt..

Kan inte sova, sjukt irriterande!! Idag (igår) luncha jag och Leo på Thaien med bästaste PG :) Grymt gott som vanligt! Sen gjorde vi lite ärenden i det underbara vädret!

Väl hemma vakna Leo efter fem min, så då var det bara att gå in.. Han har ju vart dålig ett tag nu, och idag har han inte haft någon feber, hoppas på att de håller i sig så..
Blir ju definitivt inget besök på öf innan vi åker, vill inte riskera något!!

Så vi lekte och hade det kul. Hann och fixa iordning på massa viktiga papper som jag lagt lite här och var, men nu är det ordning på torpet igen :) Skönt!!
Hann även ringa lite nödvändiga samtal!



Älskar den här pose bilden på Leo.. Han ser så rolig ut :D mitt lilla underbara hjärta.. Som har blivit så stor.. Fast du fortfarande är så liten..


Imorgon blir det mer fix. Måste bla in till stan och uträtta lite ärenden. På kvällen blir de prom med PG och fotboll på tv :)

Nu måste jag soooova!
Godnatt**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0