..Lördag..

Vilken underbar dag det är idag, kallt och soligt.. Love it.

Har precis kommit hem från en liten promenad och lite mat shopping.

Igår var mamma här och hälsa på.
Hon hjälpte mig att göra en stjärnmall som vi ska ha när vi gör om Leo's rum.
Alltså fy fan, de gör jag aldrig om igen!!!!

Hela jävla eftermiddagen tog det!
Men vi fick till de tillslut..

Efter handlingen skotta jag av bilen och våran ingång.
Leo satt snällt  i vagnen och kolla på :)

När vi kom in och jag hade lagt honom på golvet för att ta av overallen,
skulle jag bra skicka ett sms. När jag kolla upp igen, låg han så här!



Han hade somnat, men fick av honom kläderna iaf, så nu ligger han så här på köksgolvet.
Vågar inte röra mer på honom, då han äntligen somnat!!



Leo älskar verkligen dammsugaren! Helt galet, han fick en egen i julklapp och den kan han sitta och leka med hur länge som helst..
Han blir jätte glad när vi ska dammsuga, kryper efter den och skriker på den.. Haha
De ser väldigt roligt ut!




Nej nu ska jag fixa mig lite lunch.
Mange är på Mantorp och jag hoppas att han ringer och säger att vi har vunnit några miljoner :)
Hundra tusen går också bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0