..Med härliga vänner och dagis inskolning..

I tisdags kväll kom våra härliga vänner Hilda, Mats och Sten från Eskilstuna.
Blev grill och kvällspromenad upp till kanalen. Där var det tyvärr helt dött, lite båtar kvar så klart, men inget folk.
Märks verkligen att sommaren (som aldrig direkt kom) är över.
 
Igår lämnade jag Leo på dagis vid halv åtta, då han skulle käka frulle där. Gick ju hur bra som helst :)
Är så stolt över honom, mitt lilla hjärta börjar bli en stor kille nu :)
 
 
Sen blev det frulle ute på baksidan, i morgonsolen :)
 
 
Vi hämtade honom efter lunchen, då drog vi direkt till djurparken. Där mötte vi upp Johanna, Thomas och Lucas.
 
 
När vi kom hem hade Kerstin vart här och fixat klart med det sista insyns skyddet. Blev så himla kalas bra :)
 
 
Idag lämnade jag honom vid nio, och ska hämta honom vid tre.
Idag blev det lite ledsamt, men jag vet ju att det går över så fort jag gått, så jag är inte orolig.
Vet ju att han har det kanon där :)
 
När jag kom hem, tog jag tag i gästrummet, städa, rensa och slängde. Gick ut med massa saker till stora förrådet.
Skönt att ha det gjort. Bäst att passa på när inte L är hemma, för då får man inte så mkt gjort.
 
Imorgon blir det jobb, ett extra pass, är inte helt fel.
Ihelgen är jag ledig, blir att träffa släkten i Åby, ska bli kul. Då det var ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: LovisaVilhelmina

Åh, vad mysigt! Hälsa hela tjocka släkten från mig! Saknar er, vi får ses när jag kommer hem sen! <3 Puss puss!

2012-08-16 @ 14:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0