..Lediga dagar..

Dom går fort dom där lediga dagarna.
Igår var M också ledig, skönt att få lite familjetid, då vi jobbat om varandra.


Blev en lugn dag, lite små bestyr här hemma. Bjöd B på middag, blev grillat, hasselbacks potatis och kantarellsås.
(När jag kom hem i sön från jobbet, hade bästa Emma & Nirre vart här och lämnat en överfull påse med kantareller :)) ).

Idag har jag och Leo vart ute hos Josssn och C-D och myst, tagit igen lite kompistid som jag inte haft tid med, pga jobb. Det var ju lika trevligt som vanligt :) blev en sväng upp till hennes syrra, där blev det fika på nybakta bullar. L klämde i sig två stycken, ett litet kakmonster precis som sin pappa ;))

När vi kom hem blev det att göra kalops, mums så gott det är! Leo åt upp värsta portionen :) matvrak är han med, som tur är!!

Imorgon blir det jobb igen och helgen med :) Leo ska sova hos fof fre-lör eftersom jag och M börjar tidigt. Eller jag börjar 9:45. Men det blir så himla stressigt på morgonen, så det blev bättre att han sov hos dom, plus att vi slutar sent båda två imorgon!! På sön kommer mamma och är barnvakt. Guld värt att dom finns och kan ställs upp!!

Nej nu ska jag försöka sova. Man vet aldrig när plutt behagar att vakna. Våra härliga sovmornar börjar försvinna :( Nu vaknar han vid 7!! Men imorse somnade han om, så då vaknade han vid 8.45 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0