..Vilken J*VLA natt..

Oj oj vilken natt. Är så himla trött, ögon går i kors!

Leo har "spottat" ut sin napp från och till hela natten,jag har stoppat in den igen.
Han lägger sig på tvären i sängen och vaknar! Aja klockan fem vaknade han och var super hungrig. Han fick vällning och vi försökte söva honom igen, då han var jätte trött. men det ville inte han!

Vid halv sju gick vi (jag och Leo) upp, lät M sova, eftersom han skulle jobba.

Vid halv åtta somnade han, jag slummra också till men vid fem över åtta vakna jag av ett illtjut. Ja då ville han inte sova längre! Men det ville ju jag.. Puh!

Vi gick med M till jobbet och kom nyligen hem, nu sover han iaf.
Jag skulle med behöva sova, men det får bli senare.



Han sov iaf i gårkväll när vi skulle lägga oss!





Nu är det verkligen höst, clemtinerna har kommit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0