..Den här dagen gick den med..

Leo sov riktigt länge på em, ca 1,5 tim kanske lite mer än det. Typ rekord iaf.

Idag fick han köttfärsås och risoni (stavas) till lunch.
Mums som vanligt :)



Tycker om att "lyxa" till det lite på måndagen, den kännsinte lika tråkig då ;)
Så till middag blev det fläskfile, hasselbacks potatis och bea. Mums fillibabba!



Syrrans man var på finlandskryssning i helgen och han hade köpt med sig massor av godis hem,
och vi fick ta med oss lite hem. Tack snälla :)



Så det ska jag mumsa på nu tänkte jag.
Blir att gå och lägga sig tidigt idag känner jag (lycka till, till mig) är helt slut!

Imorgon blir det öf med Jessie och Enya, det skulle komma två st sjukhus clowner dit på besök.
Får vi se vad Leo tycker om det, om han fattar.
Själv är jag verkligen inget fan av clowner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0