..Åttonde September..

Idag fyller våran underbara prins 7 månader ♥




Dagen har spenderats med bästa Jessie och Enya.
Först blev det öf.







Enya lekte båder här och där :)



Leo hängde inte riktigt med i hennes tempo, men snart är han där.
Slut på lugnet!!





Sen blev det mat tajm.







Efter öf mötte vi upp Anders för lunch på Bakfickan. Tog dillkött, tyvärr ingen höjdare :(
Men brödet var gott :)

Anders åkte till jobbet, och jag och Jessie tog en promenad hem till oss.
Sen efter kidsen vaknat, lr ja Leo sov en kvart. Men när Enya hade vaknat så drog vi till Willys för lite mat shopping.
Efter det följde jag och Leo med hem till Jessie och Enya.
Blev lite svamp plockning igen :)

Men omg vad trött jag var efter skogsprom. Hade nämligen Leo i babybjörnen.
Vägde ju en aning mer än förra gången jag hade honom i en sånn! Men de gick det med och han tyckte det var jätte kul :)



Haha han ser ut som en jätte bebis, vår lilla plutt!



Enya var snäll och lånade ut sin mössa åt Leo, han ser nästan ut som en tjej.
Haha gullunge!!

Ikväll gjorde jag fisksoppa till middag, mums vad gott. Riktig höstmat!
härlig tv kväll även ikväll, Robinsson, Lyxfällan och nu Breaking News.

Imorgon börjar M kl tolv, så det blir sovmorgon med mina älsklingar ♥

Sen på kvällen ska vi (jag och Leo) på hem till Mia och Bumbi på kalas för Mia.

Nu ska jag ta vara på "egentiden" med min underbara pv. Älskar dig ♥ Du är underbar ♥


Kommentarer
Postat av: jessie

Den sista bilden på er blev ju jättefin!!! <3

2011-09-10 @ 20:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0