..Tredje september..

Igår blev det häng hemma.
Blev en sväng till ica för att lämna in paket som skulle skickas tillbaka.
Köpte dessa fake skinnbrallor från gina. Fast i två stl eftersom jag inte visste vilken stl jag behövde.



Sen kom Bumbi och Mia på en fika och lite babbel.
Igår fick Leo smaka min köttfärssås igen, fast jag hade mixat den lite eftersom själva köttfärsen inte gick så bra att "få ner" för honom. Men efter lite mixning blev det bra, ochhan gilla det även denna gången :)
Så himla skönt, så nu blir det att göra mer egen mat. hann aldrig göra korvstroganoffen, får se om jag orkar/hinner det idag!

Började rensa svampen igår, men orka inte allt. Mamma fick med sig en påse hem också :)


Kvällen blev lugn, gick och la mig efter fotbollen, vart helt slut!
Tyvärr känner jag mig inte piggare idag :(
Plutt vaknade prick fem i fem. Som tur var skulle M gå upp fem eftersom han öppna idag.
Så det var skönt att Leo sov hela natten.

Då fick han välling, och sen somnade han om. Men jag hade det inte lika att somna. Sen vakna leo lite efter sju, men vi kunde ligga kvar i sängen till efter åtta, så det var skööönt!

Nu ligger han och sover igen, efter frullen.

Ikväll ska vi till Jessie, Anders och Enya för kanske årets sista grillning!

i torsdags när vi var där, satt Lekte Leo och Enya lite. Hehe så söta ihop.









Nu vakna plutt, slut på lugnet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0