..29 September..

Om en vecka så är jag i Ullared med Jessie och Tiina :)






Ska bli så himla kul, blir att shoppa julklappar.

Ni som känner mig vet ju att jag har blivit helt såld på Gekås!

Inatt sov Leo i vår säng, uch vad trångt det blir alltså.
Nu sover han sin tredje "nap". Sen blir det lunch.

Idag kommer kanske Trysan hit, beror på hur hon mår,
hoppas på att hon mår så pass bra att hon orkar komma hit :)

Har städat lite på morgonkvisten, då jag gick upp vid kvart över sex, blir morgonen ganska så lång.
klockan är ju bara tio i elva, det känns som klockan vore närmare två!

Nu börjar Leo vakna, blir att förbereda lunch, och sen blir det nog en promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0