..Effektiva jag..

Jag är så himla bra!! :)

Blev en tidig morgon efter en turbulent natt.
Har tvättat, gjort massa matlådor till Leo plutt.
Slängde ihop en paj till middagen ikväll.
Så ja jag är värd lite beröm!

Tänkte vila lite förut när Leo sov, men kom på det försent, för då
ville inte han sova mer! Men det är ju så det är, mest hela tiden :)

Stackars min lilla plutt, han är super snorig :(
Näsan bara rinner på honom, men han har ingen feber, så det är skönt.
Nu ligger han och kravlar tunt och slänger leksaker.

Hade tänkt att gå till öf idag, men eftersom Leo var snorig,
ville jag inte att han skulle smitta ner dom andra små pluttarna!

M slutar fyra idag :) De är riktigt värt!
Hoppas hans dag har gått bra, eftersom han inte heller fick så mkt sömn inatt :(

Igår var vi på bvc för mätning och vägning.
Han har blivit stor nu. Han vägde 9.060g och var 70.5cm
Sist vi var där, var 1:e sep. och då vägde han 8.070g och var 68.7cm lång.


Kommentarer
Postat av: Anna o Pim

Ojoj vad fort dom växer. Snart gör vi inget annat än o jaga efter pluttarna när dom börjar springa omkring. Pim fyller 6 månader nu. Väger lik mycket som Leo men nån centimeter kortare. Haha stor donna med andra ord. Typ 3 dubbelhakor. Inte lika långt och tjusigt hår som Leo dock ;)

2011-10-13 @ 20:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0