..5 oktober..

Det var tydligen något gisslan drama, därav alla poliser!!


Igår slutade vår tv att fungera, alltså kanalerna, då vi har haft analogt.
Hade fixat nytt från Brdbandbolaget, med eftersom säljaren inte var helt ärlig när M beställde
så fick efter mycket om och men häva köpet!! Som tur var. Kul att bara kunna se på en tv, i TVÅ år!!
Så nu väntar vi på att vi ska få paranbol från viasat.

Igår var det ju premiär av DH men det kunde ju inte jag se :(

Tog ett bad och hade skönt istl.
Somna riktigt gott efter.

Men PG tippsa mig om en sida, så nu har jag sett både avsnitt 1 och 2 :)

Plutten sover, och jag ska nog börja kolla på Gossip girl :)

Ikväll blev hembjudna på mat hos svärisarna. Marie är ju nere och jobbar med sin mamma, så dom och barnen kommer också :) Kul kul!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0