..4 oktober..

Snart ska jag åka och lämna Leo hos hans farmor,
som ska passa honom medans jag ska på en spännande sak!!

Här kommer en "dagens" länge sen nu! Men det är ju inte direkt så att man
fixar sig så ofta nu förtiden!


Jacka, halsduk, jeans - Gina Tricot. Top - Veromoda. Skor Scorett.

Igår hälsa vi på hos Bumbi och Mia. Blev lunch med Jossan på "Jannes". Sen gick vi hem till B & M igen, M kom också dit efter han slutat. Han slutade redan kvart över två :)




På kvällen var jag ute och gick med PG, blev en timma. Riktigt skönt. Blir en sväng idag också!

Imorgon är M ledig :) Blir att fixa lite hemma, måste ut och fixa i förrådet! Sen måste jag laga lite mat till Leo, det börjar ta slut i frysen. Blir att gå och lägga sig tidigt imorgon, eftersom
jag ska upp tidigt på torsdag får då ska jag till ULLARED :) :)





Leo låg och chilla i Emma och Nirres puff, när vi var där i söndags.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0