..31 Oktober..

Idag skulle jag och plutt gått till öf.
Hade gjort oss iordning och skulle nästan precis sätta Leo i vagnen,
 så ringde Cicci och frågade om jag kunde jobba.
Javisst :)
Ringde svärmor och fråga om hon kunde passa Leo.
Det kunde hon :)
Så skjussa upp plutt till henne, lämna bilen på Willys, så M kunde
åka och hämta honom efter han slutat.
Sen bar det av till jobbet :)
Lika kul som vanligt.

Gjorde irodning "jul bord" med pyjamas set från Calvin Klein.

M och Leo kom in och hämta mig ♥ Så jag slapp sitta och vänta på bussen!

Blev en sväng förbi McD.
Pg kom förbi en sväng efter hon vart ute och gått.
Imorgon ska vi ut på en pw :) Riktigt skönt att ut och gå på kvällen.
Spec nu innan det blir kallt!


Imorgon ska jag och Leo till öf hade jag tänkt mig.
Blir att lämna av Mange på jobbet innan dess, så får vi oss en liten promenad :)
Hoppas på att det blir lika bra väder som idag!

Imorgon är det redan första november, helt galet!
Leo blir 9 månader och imorgon bitti 06:19 är det exakt 38 veckor sen Leo "ploppa" ut!

Vad vore livet utan vår plutt? Vad var livet innan han kom?
Jag skulle göra allt, precis allt för honom!!

Underbarast i hela världen är du ♥









Puss på dig underbarast ♥


Kommentarer
Postat av: Monika

Grattis lilla Leo! Han är så sööt Lina!!!!! Reklambäbis som jag brukar säga! Hoppas allt är bra.



Kram /Monika

2011-11-01 @ 11:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0