..28 Oktober..

Yes fredag igen :)
Denna helgen kommer dock kännas som helt vanliga dagar, då både M och jag ska jobba.

Idag slutar M tidigt, så himla skönt :) En timma gör väldigt mycket!
Blir att åka in till stan och handla en bilbarnstol till Leo.

Blir den här som jag visa för ett tag sen.



I osndags fyllde M år ♥ han var ledig, så jag och Leo kunde väcka honom efter att han fått lite sovmorgon.

Blev fika och tårta på dagen för lite släktingar till M.
På kvällen kom mamma och hans föräldrar hit på lite mat!

Så himla trisst väder det är ute då :( har verkligen ingen som helst lust att gå ut.

Imorgon ska jag jobba en liten snabbis, ska bli så himla kul. Är verkligen ett riktigt roligt jobb, går inte att jämföra med mina andra jobb. Kunderna som kommer in vill verkligen ha hjälp plus att dom blir glada över det också.
Så är det skönt att vara tillbaka i stan också, lite mer liv och rörelse :)

Ikväll blir det att kolla på idol och käka nått gott. Men VAD???!!
Funderar på att göra någon wok.

Nästa helg kommer M:s brorsa och då ska han äntligen instalera en värmepup åt oss.
Som vi har väntat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0