..16 Oktober..

Har blivit dyngförkyld :(

Började igår på jobbet :(
Kvällen igår blev lugn.
Leo hade problem att somna, så vi hade det jävligt jobbigt med det!
Men efter väldigt MKT om och men somna han ÄNTLIGEN!

M jobbar idag, och jag och Leo ska vara hemma och bara kurrera oss, han är ju fortfarande jätte snuvig :(


Igår jobbade jag, blev heldag. Det är så himla kul :)
Vilken skillnad det är mellan butik och butik!

I veckan är jag ledig, skönt, eftersom jag mår som jag mår nu!
På fredag åker M till tyskland för att fylla på förådet :)
Jag och Leo plutt ska då ut till Åby och hänga hos mamma/mormor.

Nu ska jag gå och fixa  mig lite honungste och snyta mig för femttielfte gången.

Ikväll börjar Pan Am på tv 3. Tror den kommer vara lite som Mad men *hoppas*


Kommentarer
Postat av: Acissej

Krya på er!!! <3

2011-10-16 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0