..14 Oktober..

Anna- Ja shit vad fort det går :) Lugnet är långt borta.


Natten har vart sissodär, stackars plutt, hans näsa är helt full av snor :(
och när man ska torka av lilla nosen blir det illtjut!! Inte lätt att vara liten och inte förstå!

Idag blir det jobb :) Ska bli jätte roligt!
Leo's farmor kommer och hämtar honom om några timmar.

Helgen kommer bli lugn, jag jobbar imorgon med, och M jobbar på söndag.
Blir att kurera plutten, så han inte blir mer "sjuk".

Igår kom världens bästa pv hem med dom här till mig ♥



Underbar är vad du är

Nu ska jag försöka få Leo att sova, han har "sprungit" omkring i gåstolen ett tag, så jag hoppas att han är redo för en liten nap.
Jag ska försöka hinna duscha och tvätta håret! Eller jag måste hinna det rättare sagt!!

Så Ciao**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0