..Tacos och idol..

Ligger i sängen redan.
Leo var skit svår att söva, så jag gav upp och gick och la mig jag med, så han skulle få ro. Nu ligger han här brevid mig och snarkar..
Känner mig dö hängig :( tog två panodil, hoppas på att jag kan somna snart, så jag är pigg tills imorgon då det blir jobb och på kvällen kommer PG :)

Mia var här em, skulle låna en pajform av henne, så de blev en liten fika också :)

Sen efter hon åkt, kom Thom, så då blev de lite mer fika :) sen åkte vi och handla till tacosen och hämta hem M.
Även John kom :) så vi har haft riktigt Svensson fredagsmys, men kolla inte så mkt på idol, då alla satt wf :) socialt värre!

Nej nu ska jag föröka sova och hoppas på att den här natten blir bättre än förra och att jag vaknar upp pigg och mindre snuvig imorgon!!

Natti natt**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0