..Så jävla förstörd..

Bakis, så stavas min dag. Uch uch så dåligt jag mått :(
Och M har jobbat, så jag och Leo har hängt själva idag, eller Leo har hängt, jag har legat i soffan och mått som jag förtjärna!!

Igår blev det jobb, sen på kvällen var PG här och så drack vi bubbel och sd!
Hon gick vid halv tre tror jag! Riktigt trevlig som vanligt :)



När M kom hem från jobbet, åkte vi upp till hans föräldrar för att fira farsdag.
Hade i min bakis ångest orkat göra en paj, som jag lovat, så kännde mig väldigt ducktig över det :)

Nej nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen, mår inget bra (ja även om räknar bort bs) har fått super ont i halsen IGEN :( orkar inte!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0