..Elva elva elva..

Den här natten vill jag inte vara med om igen..
Kunde inte somna, så låg och kolla på tv alldeles för länge :(

Alla vi är förkylda. Leo låg och snörvla och spotta ut nappen, jag vaknar och stoppar in den igen!!
M snarkar (bara för han är förkyld) Så när jag inte vaknar av Leo, vaknar jag av hans snarkningar.
Puttar på honom så han ska sluta, sen vaknar Leo igen.. Ja typ så har min natt varit!
Plus att jag själv är snuvig och har svårt att sova!!
Uch vad jag hatar att vara förkyld!!

Idag skulle jag och Mia åkte till Ekenäs slott och gått på julmarknad, men eftersom jag är helt slut efter natten orkar jag inte. Blir nog en promenad sen efter Leo har vaknat! Inte för att det lockar att gå ut, men det är skönt efteråt.

Imorgon blir det jobb några timmar, ska bli kul. Att jobba med underkläder är det roligaste jag gjort!
Kunderna är glada och vill ha hjälp och uppskattar när dom får hjälp.

Igår efter M kom hem från jobbet var vi inne i stan och hämtade hem Leo's bilbarnstol.
Ska vi bara få arslet ur vagnen och montera den också!!

Beställde en jätte smart grej, här ifrån.




Leo kan ju självklart sitta själv, men ibland blir det lite vinglit.
Förra veckan när jag och mamma var på ikea, provade jag att sätta honom i kundvagnen, men dom är ju så stora och han är ju så liten, så det blev väldigt vinglit.
Då fick jag tipset från svägerskan om denna smarta grej!!

Har ju glömt att visa vilka söta små uggs tofflor Leo fick av bästa Mia-Maria och Bumban.



Dom är lite stora än, men snart kan han använda dom :)

Den här mössan fick han av mamma, också för ett tag sen. Kanon bra nu innan det blir riktigt kallt!



Nu har plutten vaknat, så det blir att ta på honom lite kläder (då han ff har på sig pyjamasen :) ) och leka lite.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0