..29 November..

Idag blir det jobb!

Leo ligger och sover lite innan jag ska skjussa upp honom till hans farmor!



Diggar stilen, upp med rumpan bara, ser dock inte så bekvämt ut!
Men han värkar ju gilla det så det är är huvudsaken :)

I fre var vi hos B1 och firade David. Fick jätte god fisksoppa :)

I lördags jobba M, john och Robban kom till mig o Leo på fm. Vi gick och kolla lite på julmarknaden innan vi skulle fika med David o Helena på Jannes, men det var så mkt folk, så vi hoppa det.
Istl följde dom med oss hem, och fika hos oss. Även Jocke o Mia :) Så det var jätte roligt!

På kvällen följde jag "gatan" upp på förfest hos Micke. Riktigt trevligt!När dom skulle till bowlingen för buggavslutning åkte jag hem. Hemma hade M lite pokerkväll. Leo vakna när jag kom hem, så jag gick upp och skulle lägga honom, men jag somna jag med :)

I söndags jobba M med. Mamma o pappa kom o hälsade på, och så hade vi lite adventsmys :)
På em kom John, Robban o Bumbi hit för att se på fotboll med M.

Igår blev vi (jag o Leo) bjudna på frulle hemma hos Mia, Kerstin var också där! Riktigt mysigt att käka frulle iohp, så där på vardagar. när Kerstin pkte till jobbet, var vi kvar en stund. Då kom Vickan med fika.
Hon hade köpt jätte goda pepparkaksmuffins.



Leo fika på majskrok!









Igår kväll var det dax!
Jag och PG börja på sports! Gick riktigt bra, vi gick dit och hem också!!

Har lite träningsvärk idag, men inte så farligt iaf, så det är skönt!
Idag blir det pw, och imorn blir det gymmet igen!

Nu har Leo vaknat, så det blir att packa ihop hans saker, och sen bege sig mot farmor!
Jag ska åka in lite tidigare, för att handla dom sista julklapparna :)


Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline - PÅGÅENDE BARNTÄVLING!

åh så söt han är!

2011-12-03 @ 11:16:57
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0