..25 November..

Hej vad det går..

Blev sovmorgon idag med :) Vid halv nio fick jag ett sms av Mia, så runt nio kom hon förbi och så åt hon mysfrulle med mig och Leo, fast Leo sov när hon kom!
Blev nybakta frallor, äggröra och bacon :) MUMS!

Började göra en ny saffransdeg när hon var här. DÅ ringde Jessie och fråga om Enya kunde få lite mat, då dom var på öf och J hade glömt Enyas väska hemma. Självklart fick hon det!!

Så mellan utbak av bullar, gjorde jag mat, så jävla effektiv ;)
Blev matlåder till Leo plutt också :)

Nu har jag fixat iordning allt, och Leo sover!
Om ett tag kommer bästa John hit, så ska vi gå och fixa present till David.
Måste även köpa frukt till Leo, så  jag kan gör fruktpure, måste även hämta ut mina skor jag beställde från Ellos, men ska ju skicka tbx dom eftersom jag fick ett par mkt snyggare av mamma när jag fyllde år :)

Aja kankse ska ta och äta nått själv också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0