..24 November..

Om EN månad är det julafton!!
Men julstämmningen känns lååångt borta.


Idag tog jag och Leo sovmorgon tills halv nio, sen vart det stressigt.
Käka frulle, fica iordning oss, packa allt vi skulle ha med oss, till Hemköp för att köpa mat åt plutt, då jag inte hunnit göra någon mat :( (Hoppas på att jag hinner det imorgon) Sen iväg och lämna plutt hos hans farmor.
Åka ner med bilen till Willys och gå till busstationen, ladda busskort.
Men jag han.

Blev jobb med Madde idag, hon är så himla underbart rolig.
Det är verklgen så kul att gå till jobbet, när man har så roliga och trevliga jobbarkompisar!

Blev wok till lunch.. Mums mums..
M och L kom och hämta mig ♥
Väl hemma var det bara att byta om och så kom PG och hämta upp mig efter hon var klar i stallet.
Sen blev det promenad, en timma idag med :) Vi har hittat en jätte bra runda!

Nu sitter jag i soffan och chillar med M, Leo sover :)
Ska orka gå och duscha, men är lite hungrig så måste kanske äta nått.
Men vi får se om jag orkar.

Imorgon blir det fix hemma. Får se om det kanske blir öf. Men hoppas på sovmorgon :)
På kvällens ka vi till B1 på födelsedagskalas :)
Så då blir det att träffa gatan :) Ser jag fram emot!!

Nej duscha var det!!

Godnatt**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0