..23 November..

Sovmorgon idag med, Tack pluttis!
Vi/jag får iofs nästan alltid sovmorgon. Leo brukar vakna vid halv åtta, åtta lr halv nio!
Helt ok ;)

Nu sitter jag och väntar på att saffrans degen ska ha jäst klart, så jag kan baka ut sen :)

Igår blev det fika på Jannes med Jossan och E-L.
Fick höra roliga nyheter ♥

Ikväll blir det Grand för bubbel och mat, och snälla Mia ska komma in och hämta mig :)

 
 Nu är bullbaket klart, vissa blev super stora.
Så ska göra en ny sats någon dag, och göra i vanlig "bull stl".
För nu gjorde jag snäckor!



Snart ska jag och M käka en sen lunch, då vi har fixat en massa fram tills nu.
Ducktiga M har rensat avloppen. Måste va något av det äckligaste som finns :S


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Alltså SHIT vad goda dom ser ut?! herreguuuuuuud jag dör :D haha!

2011-11-24 @ 14:51:32
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0